I FOUND YOU IN THE MOST UNLIKELY WAY BUT REALLY IT WAS YOU WHO FOUND ME


Gårkvällen blev bra iallafall. Det blev en kort version av redaktionsmötet och sen skippade jag idén om att gå och sova tidigt och låg istället på Benis soffa och tog det lugnt och käkade hemlagad pizza. Jag kan inte sluta förundras över hur otroligt skönt det är med människor man bara kan "vara" med. Inte behöva säga eller göra nånting speciellt, man bara existerar utan att behöva vara ensam. I´m blessed.

Ikväll har jag varit hos Jullan på ledarcell, intressant och inspirerande kan jag säga. Sen kikade vi på Idol också och jag konstaterade att det var första gången på eeeevigheeeeeeter jag kollade på TV. Som typ sedan Idol ifjol kanske?

Något WasaByNight blir det nog inte för min del, det blir alltid så sent om jag far ut, och jag måste jobba imorgon. Sömnbristen är redan för stor.

Till sjukhuset har jag också hunnit idag och inspirerad gick jag därifrån. Betydligt trevligare än senast iallafall då jag var hos läkaren. Jag har världens bästa diabetesskötare <3

Lägg till att jag hunnit sova nån extra timme här på eftermiddagen så kan vi konstatera att JA, idag har det varit en riktigt trevlig dag.
2010-09-22 @ 22:22:50 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback