IT MUST BE TIRING TO MEET MY RESISTANCE, MY STUBBORN WILL CAN BE SO TWISTED. BUT I WANT YOU TO TAKE OVER ME.

Well I found my way to trouble
I found my way to pain
But Im so tired of trying
To find my own way

So I wanna get lost
I wanna get lost in your arms
I wanna get lost
And lose my way into your heart

Sanctus Real-I want to get lost


Ligger hemma på sängen och firar ledigheten med subway-middag.
Är extremt trött, sov nästan inget alls inatt, men nu när jag vet att jag inte måste stiga upp tidigt imorgon är det ganska behagligt.

Just nu känns livet ganska rörigt. Jag trivs på jobbet, men det stjäl otroligt mycket energi av mig. Kan bero på att jargongen där är ganska negativ. Det är mycket annat också. Mycket att tänka på, att hinna med and I´m a mess. Men det hör väl till. Har haft det så sjukt bra nu sedan jag kom hem från teamet, och det hör väl till att man har perioder när man inte bara är på topp.

Imorgon sticker jag iallafall till Närpes för att spendera litet kvalitetstid med tjejerna. Det blir bra. I need it.

Den här låten är mitt soundtrack idag.
Det är enormt mycket musik just nu. When my own words fail me...


 

 

 

Even when I fail You, I know You love me.

2010-09-10 @ 18:53:09 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback