YOU TOOK ME FROM ALL THAT I KNEW, YOU´VE SHOWN ME HOW IT FEELS TO HOPE


Ja, jag lever, trots dåligt med uppdatering. Det blev litet för mycket att vara sjuk och ha hundra saker att göra på samma gång. Men nu är den här veckan avklarad, och med den både sjukskrivningen och en predikan.
Nu är det fokus på nästa projekt som gäller. Nämligen Activateartikel x2 och idépapper för kandidaten.

Jag var i Närpes idag jo. På söndagsmöte. Ungdomarna hade ansvar för allt och spelade jätteduktigt. Och jag predikade. Om Fil 1:21 "Ty för mig är livet Kristus och döden en vinst". Det var fint. Det är så häftigt när Gud använder en också fast man känner sig som den mest okvalificerade människan för jobbet.

Nu ska jag sova så jag har nån energi för att orka med veckan.
2010-10-03 @ 21:57:12 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback