SEND ME TO THE EDGE OF THE WORLD, SHOW ME WHAT A LIFE IS WORTH

Människor. Människor. Människor.

Fy vad livet blir intressant när man har alla möjliga sorters människor runt omkring sig, människor att dela livet med. Den inkommande veckan är fullbokad med människomöten. I like.

Den här dagen har bestått av söndagsgudstjänst (med dop och medlemsintagning-alltid lika kul!), nån timme i Sions tambur innan vi kom oss vidare, och sen har vi suttit hos Janette ett gäng och käkat plättar, skrattat åt hennes kebab-hund och kollat Knight Rider ;)

Men jag är slut efter den intensiva helgen så nu ska jag ta det lugnt och förhoppningsvis komma mig i säng småningom. Imorgon är det statistikföreläsning (blörk) och cell i närpes (wohoo!).

Och helgen ja. Den var ultrainspirerande. Har alltså varit på Team Actions ledardagar, där vi hade besök av ND Strupler från Schweiz-arma trevlig typ med massvis med intressanta tankar och funderingar och en fantastisk förmåga att utmana folk. Hans inspirerande blogg kan man läsa här. Har fått mycket nytt att fundera på och processa. Life sure is intreresting.

Bjuder på några bilder från helgen.

Jakob och Steffi-mitt resesällskap på vägen ner till Hesa

Edith, Jossan, Mathias och Benna = Vasa-teamet minus Jakob och mig

festmiddag på lördag

Jullan och ND

vi hann med en hel del givande diskussioner


2010-10-31 @ 22:30:48 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback