MY HEART IS STILL AT HOME WHEN I HEAR YOU CALL MY NAME

Jag har skrivit en halv hemtent flera veckor innan deadline. What´s wrong with me? (Att jag egentligen borde börja läsa in mig på mitt ämne för kandidaten försöker jag däremot ignorera)

Jag sticker till Ekenäs imorgon och ska sova på ett kyrkgolv men kom precis på att min luftmadrass gick sönder i Bosnien i somrast och håller nu inte luften ens en halv natt. Ojdå.

Dessutom har jag ingen aning om hur vi ska ta oss dit förutom att det blev tåg iställe för bil. Tider tack?

Jag har spenderat dagen med att pyssla på med allt möjligt vettigt och onödigt och lyckats göra största delen av det jag borde förutom att diska.

Jag ska hänga med Elin ikväll. Och försöka få tag i en luftmadrass. Och tågtider.
2010-10-28 @ 17:51:01 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback