I DON`T KNOW IF YOU NOTICE ANYTHING DIFFERENT. IT`S GETTING DARK AND IT`S GETTING COLD AND THE NIGHTS ARE GETTING LONG.


Ibland är det liksom bara...jaa...nej. jag vet inte.

Det här har varit en frustrationsvecka. Ett visst mått av frustration i livet är nyttigt, men nu har det blivit litet väl mycket av det goda.

Känner ett gigantiskt behov av att uttrycka mig, avreagera mig.. nånting. Men just nu är jag ändå mest bara trött.

Kom hem för några minuter sen. För första gången idag. Har hunnit vara till Närpes efter jobbet, på ögonbottenfoto och bli halvt blind. Sen var det skola resten av kvällen. Helt intressant kurs faktist. Synd bara att den stjäl min lördagssovmorgon. Sen satt jag hos Beni en stund också men gav upp och åkte hem när resten skulle börja kolla film.

Nu ska jag läsa i min feministbok och sen sova.
2010-10-08 @ 22:29:08 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja har drygt uli!!Å jag som ha vuri åp hvc häila dajin å tu ha vuri åp hede å vi ha itt träffast!vilken otur!!

2010-10-10 @ 00:07:58
URL: http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback