I CAME TO MY SENSES, LETTING GO OF MY DEFENSES. THERE`S NO WAY I`M GIVING UP THIS TIME.

Är tillbaka i stan för en stund. Har suttit på skolhälsan hela förmiddagen. Blev sjukskriven tills söndag och fick en nya antibiotikakur. Jag gillar skolhälsan. Både hälsovårdarna och läkaren är trevliga. Dom bryr sig och tycker synd om. Anstränger sig för att fixa och ordna. Gulliga är dom.

Åker tillbaka till Närpes ikväll ännu ett varv och sen imorgon stan igen. Ska på blodprov från morgonen. Men annars är det nog bara ta det lugnt som gäller.

Skulle egentligen ha kandidatseminarium idag, men nej. Fast jag inte känner mig übersjuk tänker jag stanna hemma och ta det lugnt den här gången. Dom började prata om att operera bort tonsillerna nu så nej, nu tänker jag bli frisk på riktigt och inga återfall! :P

Hittade ny skiva av Lifehouse på spottan här om dagen. I like.

Nu ska jag göra nånting helt onödigt. Som typ kolla på house.
2010-10-13 @ 12:22:39 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback