AND I´M LIVING JUST TO SAY THAT I LOVE YOU

litet väl kallt är det nog här i denhär höst-världen...


Åkte till jobbet imorse men fick komma hem igen ganska fort, febern steg och energin rann bort. Men det är skönt. Jag är inte sådär fruktansvärt utslagen som förra gången och jag är inte lika stressad. Ska åka hem till Närpes ikväll och träffa mami, papi och Felicia en stund och fixa en artikel men det borde jag orka med. Imorgon ska jag ta mig till läkaren och förhoppningsvis få en nya antibiotika-kur utskriven.

Men just nu njuter jag bara av att ligga på sängen och inte vara tvungen att göra nånting speciellt. Det var ett tag sen sist. Lyssnar på Yiruma och känner mig ganska harmonisk. Humöret är fint trots kylan, huvudvärken och halsen.

Imorse när jag kom till jobbet haglade det. Det var nästan lite lustigt.
2010-10-12 @ 12:35:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback