YOUR WARM WHISPERS, OUT OF THE DARK THEY CARRY MY HEART. YOUR WARM WHISPERS, INTO THE DAWN THEY CARRY ME THROUGH.

Mitt bloggskrivande har varit smått lame på sistone. Så kan det gå.

Min dag har idag spenderats i Sion 14-19, lekte stand-in-sångare i andra lovsångsteamet, var på gudstjänst och käkade sen julgröt tillsammans med resten av församlingen. Sjukt gott och trevligt. Kvällen avslutades med glögg och The Green Mile med Jonas, Solis och Niclas. Sjukt bra film även om jag tycker att alla "elektriska stolen-scener" är väldigt obehagliga.

Nu är det full rulle ända tills avfärd om två veckor. Imorgon exakt två veckor. Sjukt. Jag fattar det inte.

(Och jo mamma, jag ska försöka åstadkomma en önskelista snart. Typ imorgon. Förhoppningsvis.)
2010-11-28 @ 23:37:16 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback