WAKE UP, TAKE A BREATH, REMEMBER WHY YOU`RE BREATHING.

Det känns som att mitt bloggande är en aning ojämnt. Tre inlägg en dag, ingenting nästa, sen tre inlägg igen. Nåja.

Igår kom jag tillbaka till stan, blev tappad på blod på sjukhuset och satt på föreläsning. Men på kvällen försökte jag ta det lugnt eftersom jag hostar, snörvlar och har uppsvälld hals igen (tog mitt Harry Potter-sug på allvar, hyrde tre av filmerna och flyttade inte röven ur soffan på hela kvällen).

Idag har jag spenderat morgonen på studenthälsan och efter att ha haft ett helt fastkladdat öga imorse har jag nu med mig ögondroppar och nässpray hem, har tagit ännu litet blod- och svalgprov och påbörjar eventuellt en antibiotikakur (den tredje på två månader) imorgon.

Det här börjar bli mer sypmtomdagbok än en blogg. Ber om ursäkt för det.
2010-11-17 @ 09:20:55 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback