NEED TO GET THIS LOOKED AT, I NEED SOME TIME TO THINK ABOUT WHAT I`VE DONE.

 

Ja, jag har en såndär snygg förkylningslook så det ser ut som att jag just gråtit (försökte mig på att se glad ut på bild men det såg bara ännu mer stört ut :P).

Och ja, min näsa rinner så det låter som att jag just gråtit.

Och ja, mitt ena öga är inflammerat så det är hälften mindre än vanligt (och jag måste använda glasögon istället för linser i en hel evighet. Blä för det).

 

MEN, jag ser mycket värre ut än vad jag känner mig. Iallafall sådär humörsmässigt.

Jag är glad och nöjd.

 

Nu blir det igen en såndär "uppdatera all the time-dag". Men jag måste ju ha nåt att sysselsätta mig med.

 

(Och ja, jag ligger nerbäddad med fyra kuddar kring mig ;P)

2010-11-17 @ 18:42:23 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback