I WAS ONLY LOOKING FOR A SHORTCUT HOME BUT IT`S COMPLICATED, SO COMPLICATED

Har haft Elin här ikväll. Vilken tur, för jag håller på att bli knäpp av denhär sjukdoms-isoleringen.
Min hals blir sämre och sämre och just nu kan jag knappt svälja alls. Knaprar tabletter för att kunna sova inatt.

Ska till Närpes imorgon och undrar hur smart det är...

Jag har en fin blandlista på spotify ifall man har blandad musiksmak-vilket jag har, och beslutsångest-vilket jag för det mesta har. Den innehåller det mesta jag gillar plus litet till och går under namnet Beslutsångest?->shuffle!

Min hjärna har varit avstängd den senaste veckan. Både positivt och negativt. Men nu behöver jag verkligen komma igång igen... Aktivera mig både fysiskt och psykist. Nu får det verkligen vara färdigt med sjukligheterna!



2010-11-22 @ 00:28:21 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback