I CAN`T SEE THE STARS ANYMORE LIVING HERE, LET`S GO TO THE HILLS WHERE THE OUTINES ARE CLEAR

Vet ni vad som stör mig? Att Robert Pattinson (Twilight-killen som är totalt överskattad för sitt utseende) är alltför underskattad som musiker. Han har en såndär röst och en sån stil som är exakt det jag älskar. I want more! Mer än bara två-tre låtar på Youtube...

 

Annat som stör mig är att min hals bara blir sämre. Seriöst, jag har varit sjuk i en vecka nu och jag blir inte bättre. Morr. Idag är det jag som går till apoteket och hämtar ut den där antibiotikakuren fast jag hade tänkt försöka klara mig utan den (eftersom immunförsvaret blir svagare av antibiotika och risken att bli sjuk ännu en gång blir större).

2010-11-21 @ 11:24:09 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

Håller fullständit me! Ha tänkt exakt samma tanke, han sku borda satsa på musiken istället, de e mycke bättre!!

2010-11-21 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback