COME BE THE FIRE INSIDE OF ME, COME BE THE FLAME UPON MY HEART

... och mitt hår är gigantiskt efter att ha varit uppsatt hela kvällen

 

Jag undrar vem som kastat en tom tepåse i min postlåda? Ska det föreställa nån sorts pik? :D


Nu är jag igång igen. Har lekt flitig studerande och både suttit på föreläsning och suttit i skolan och fixat diverse arbeten. Har hunnit med Filippinerna-bön, hälsa på syster en stund, fixat fram ett strykjärn, julstädat köket, hängt upp julgardiner och julpyntat. Förutom att jag hostar lungorna ur mig varenda gång jag varit ute i kylan har det gått smärtfritt.

Nu sitter jag och funderar på julklappar, både åt mig själv och andra, men kommer inte så långt.

Ska nog krypa under täcket istället, blev tidigt imorse och det blir tidigt imorgon.

Tjohej!
2010-11-23 @ 22:23:50 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback