CHILD OF ALL CREATION DON`T LET THE WORLD DEFINE YOU, AND IF YOU CAN`T REMEMBER WHO YOU ARE LET THESE WORDS REMIND YOU

finast i stan <3

 

Har haft en jättemysig kväll med tjejerna. Druckit glögg och ätit pepparkakor och julgodis. Pratat om Gud och livet.

Statistiken överlevde jag också, även om föreläsaren nog är den minst inspirerande jag känner till. Men jag ska iallafall försöka släpa mig iväg på så många föreläsningar som möjligt den här gången så kanske jag kommer mig igenom kursen iår (vilket jag inte gjorde ifjol, gav upp nånstans i mitten)

Är alltså hemma i Närpes nu tills imorgon. Och jag är alldeles förälskad i Ruska, som nu är vår egen katt på heltid. Hon är typ den mysigaste och finaste som finns! <3
2010-11-01 @ 21:18:59 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback