WHILE EVERYBODY ELSE IS GETTING OUT OF BED I´M USUALLY GETTING IN IT


Tjingeling! Konstigt nog är jag riktigt pigg ikväll, för första gången den här veckan. Men det kanske beror på att jag är i Vasa. Stressade hit efter jobbet, skrev 4 tentfrågor (en totalimproviserad) och fick skrivkramp, och har nu packat upp i lägenheten. Nu ska jag en sväng via Tritonia med en bok och via Piccolo för att inhandla litet vägkost. Sen tillbaka till Närpes, spendera resten av kvällen med min bok, jobba en dag till och sen är det Vasa som gäller på heltid igen. <3

Lyssnar på Trains nyaste skiva som jag diggar stenhårt. Tyyyp varenda låt e ju sssomm tyyyyp jeeetebra! :P
2010-05-27 @ 19:35:22 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback