WHEN I CAN`T FEEL YOU I HAVE LEARNT TO REACH OUT JUST THE SAME, WHEN I CAN`T HEAR YOU I KNOW YOU STILL HEAR EVERY WORD I PRAY

Har precis läst igenom alla mina blogginlägg sedan Januari. Konstaterar att jag nog har ett fantastiskt liv och att det ska bli skönt att få komma hem till Vasa igen. På fredag tror jag bestämt det blir, för då har vi vårfest med ungdomarna i Sion.

Idag har jag mest bara slöat. Kollat säsongsavslutningen på tre olika serier (så det blev litet väl mycket spänning där ett tag), käkat hamburgare med Felicia, rensat igenom datorn en aning, varit på kaffe med Elin och..jaa, inte så mycket annat. Skönt med en sån dag också. Imorgon är det jobbet som gäller igen.

Nu ska jag stänga ner datorn och försöka lugna ner min Pepsi-hypade hjärna med litet kvalitetslitteratur a la Robert Jordan ;)
2010-05-24 @ 00:36:13 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback