DRAWN TO REDEMPTION BY THE GRACE IN HIS EYES

Jag är dödstrött. Igen. Det har varit fullt upp idag. Jobb hela dagen och genast jag kom hem kom mina celltjejer hit. Käkade köttpaj och pratade om allt mellan himmel och jord. Dom är så fina <3

Nu ska jag skriva och skicka iväg några intervjufrågor och sen borde jag börja plugga på tenten jag har imorgonkväll. Imorgon kan det bli smått stressigt...
Vilket innebär att jag måste ta mig tillbaka till stan igen på fredag då jag ska skriva nästa tent kl 12. Ibland skulle det vara bra att ha en egen bil.

Jag blir litet paranoid av att räfsa löv och lyfta lövhögar, känns som att jag har massvis med småkryp krypandes över hela mig. Vilket bekräftades för en liten stund sen när jag plötsligt hade en spindel på armen.

Jag drogar David Crowder Bands nyaste (?) skiva Church Music. Rekommenderas.
2010-05-05 @ 20:54:49 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback