EVERYTHING I HAVE I COUNT AS LOSS, EVERYTHING I HAVE IS STRIPPED AWAY. BUT BEFORE I STARTED BUILDING I COUNTED UP THESE COSTS.

Är nästan lika trött idag som igår. Är liksom inte van med den friska luften ;) Har dessutom lärt mig att man borde ha hellånga ärmar på sig, har lyckats riva upp ena armen på en massa havtornsbuskar och diverse granar idag. Men riktigt roligt är det faktist.

Har fortfarande nästan lika mycket oklart som igår, men en bit på vägen har jag iallafall kommit.


Alltså borde jag egentligen plugga nu. Men blä. Nej, jag tror nog jag kör på "panikplugga anteckningar och powerpointar natten innan-metoden"

Det här är en bra låt.
2010-05-04 @ 19:44:03 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback