TJEJKVÄLL

Hela gänget minus jag och Elin (och Tove som dissade oss för solen i Grekland :P)

Malin, Cecilia och Lina

Kix&Cila

Ann&Elin

Elin å Ann je na bekymra... :P

Jag&Malin. Blommig klänning is the shit! ;)

Jessica, Elin och Linda

Jag och Dan

 

Det var en fin kväll igår även om mitt humör inte var på topp hela kvällen. Men att få träffa tjejerna är ju alltid roligt. Och maten var god. Och Alexandra spelade bra och jag får själv lust att bli trubadur ;)

Kvällen avslutades förstås med ett varv till TB med Ika, Elin, Jessica, Dan och Ivar. Sen körde jag hem allihop och kom själv hem redan kring 4-tiden.

 

Vaknade för en timme sen och är litet lessen för att solen inte syns till. Men jag ska njuta av min helt programlösa dag iallafall. Ska nörda mig, läsa färdigt min bok, kolla serier, gå ut på promenix och kanske träffa Ikkis eller diverse andra människor.

2010-05-23 @ 12:33:48 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback