STRESS.

Hittills idag har jag hunnit:
-jobba
-fixa fram en meny tills tjejkvällen
-fixa pastasallad och vara på ungdomsmöte
-packa ihop alla mina grejjer ännu en gång. Börjar vara trött på allt släpande.
-tagit skjuts med Jode till stan

Kvar att göra innan vi åker mot Ekenäs 05.30 imorgon:
-diska 2-veckor gammal disk.
-handla kvällsmat och färdkost från Piccolo
-tvätta två tvättmaskiner
-skriva en intervju
-packa för helgen
-gå i duschen
-förhoppningsvis sova en timme eller två

Update: Nu är klockan snart halv tre och jag har fortfarande inte hunnit i duschen. Tror jag sover två timmar nu och stiger upp och går i duschen innan vi åker. Får ju iallafall sova i bilen sen en timme eller fem.
2010-05-12 @ 21:13:32 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback