IT`S THE LONG FALL BACK TO EARTH THAT`S THE HARDEST PART

Haha. Tent idag jo. Eller så inte. Jag tog helt för givet att tenttillfällena skulle vara varannan vecka som vanligt. Smart Julia, att inte kolla upp datumen. För nu åkte jag till skolan i onödan eftersom tenttillfället är först nästa vecka. Suck. Jag som gått omkring och rabblat familjepolitikens målsättningar och teorier för familjepolitikens uppkomst och utformande hela dagen på jobbet. Men jag måste ändå till stan idag så det gjorde egentligen inget. Jag sov en stund på min egen säng <3, fick en hel subway för 5 evråsar och plockade med mig litet sommarkläder tillbaka till Närpes. Och så var det avslappnande bara att få vara i stan en stund. Jag kan liksom andas mycket bättre där.

Nu är jag dock ganska pigg eftersom jag sov en stund tidigare. Funderar på att kolla en film, eftersom det är evigheter sedan jag senast gjort det.

Imorgon ska jag klippas och färgas, äntligen! Och sen blir det kanske att ta en sväng till JP på kvällen också. Får se.
2010-05-20 @ 22:24:52 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback