IF I GET IT ALL DOWN ON PAPER IT´S NO LONGER INSIDE OF ME THREATENING THE LIFE IT BELONGS TO

Har spenderat dagen ute i solstolen med bok och musik. Så skönt.

 

Gårkvällen var trevlig om än ganska lugn. Började kvällen med att få håret klippt och färgat av syster och sen blev det Kaldnäs tillsammans med Ika, Ann och Nea. Tolvtiden åkte vi till JP (där jag inte varit sen typ November, kändes konstigt). Kul att se folk och hann med några intressanta samtal också. Sen blev det att köra hem gänget, litet mat på TB, och så avslutade jag kvällen med att plocka upp några liftare i Näsby ;)

 

Nu ska jag börja göra mig iordning för kvällen. Det blir förfest hos Kristin och sen mat på JP med favorittjejerna. Spansk mat. Mums. Och världens bästa sällskap. Perfekt!

2010-05-22 @ 16:34:21 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback