YOUR LOVE IS A SONG


Ja. Jag tänkte nog mest bara meddela att jag fortfarande är vid liv. Kom hem för en liten stund sedan.
Har haft en riktigt riktigt bra helg! Bröllopet var fantastiskt fint och jätteroligt, fick träffa en massa trevliga människor, resesällskapet var ultimat (Ida, Jakob och Benna), vi var via Betel på ett najs söndagsmöte och åt kebab tillsammans med Karisbor och diverse andra trevliga människor, och solen sken mest hela tiden. Satt och tänkte på hur bra jag har det när vi körde hem i solskenet. Jag gillar att köra bil. Körde själv nästan hela tiden, förutom björneborg-vasa på hemvägen. Då sov jag.

Och nu är jag trött som en.... nånting. Jag ska sova nu. Imorgon skola 9-16. Det händer inte alla dagar.
2010-03-07 @ 20:12:09 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback