YOU KNOW THAT I COULD USE SOMEBODY, SOMEONE LIKE YOU AND ALL YOU KNOW AND HOW YOU SPEAK

 

Nu vet jag allt om Schweizisk politik och socialskydd. Det blev en ganska redig uppsats, 13 sidor allt som allt. Men nu är det klart slut loppu finito. Så skönt. Att jag har tent på fem gigantiska böcker om cirkus en och en halv vecka försöker jag förtränga. Allt som inte har med EC att göra trycker jag ner i mitt undermedvetna, det tillåts inte komma fram förrän på måndag. Till denna kategori hör som sagt mega-tenten, men också activate-deadlinen, ungdomar&kön-kursen som börjar nästa vecka, kompensationsuppgifter i ungdom&hälsa, systers (och min egen) födelsedag, familjepolitiken som börjar nästa vecka, uppsatspresentationen på tisdag eller onsdag, ledardagarna, SC-anmälan, jobbet... Ja. Man måste ju liksom räkna upp det så man vet vad det är man ska förtränga.

 

Jag har fortfarande alltför mycket som snurrar i huvudet men ändå inte tillräckligt. Borde skriva en lista på allt som ska fixas imorgon.

 

Kings of Leon är bra. Jag gillar.

 

Imorgon tänkter jag vara frisk. Så det så.

 

Oj vad fiilis jag fick av att vara i Sion idag förresten. Fullt upp med förberedelser, folk överallt. Det här kommer att bli så bra så.

 

Nej men nu. Nu måste jag sova förrän jag börjar gråta eller nåt annat lika drastiskt. Får spara tänkandet tills imorgon.

2010-03-31 @ 23:15:15 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag fick också riktigt feelis av att vara i Sion igår! De va så härligt då alla va där å jaa... Det kändes som att "dehär e församlingen de"... Kram!

2010-04-01 @ 07:09:04
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Alina

13 SIDOR?? VA SKREV DU?:D JAG ÅSTADKOM JU BARA ME 3!!!

2010-04-01 @ 07:10:01
URL: http://neppe.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback