YOU CAN`T JUST SHOW THEM THIS WIERD SCARYLOOKING BREAD WITH INSANE FISH IN IT AND SAY "THIS IS WHAT WE EAT!"

 

Det här är bra. Det här underhåller jag mig med istället för att skriva uppsats.

Och mellan varven msn-filosoferar jag litet med Lukke och funderar över teamsommaren.

 

Tidigare idag pantade jag alla flaskor jag hittade och fick ihop några små eurosar. Så nu har jag mera kaurapuikulat. Joy to the world.

 

Imorgon ska jag leka snäll storasyster, stiga upp tidigt och följa med Evelina till labbet på blodprovstagning.

Bara så ni vet.

 

"Please note! In real life FISH DON`T SING in Finland. If they do, immediately contact Finnish Police or your psychiatrist."

 

2010-03-30 @ 22:18:49 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Edith

Åååå this made my day!! totally hahaha :D:D jummy jummy we are jummy fish

2010-04-07 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback