WE´VE BEEN FRIENDS FOR A LONG LONG TIME, SO IF YOU CAN`T TALK JUST CRY



Usch. Det ligger två öppnade chokladplattor på min diskbänk. En verklig plåga när man godisstrejkar!
Och nej, det är inte jag som öppnat dem. Ivar fick för sig att tömma sina halarfickor i min lägenhet i lördags.

Föreläsningen klockan nio imorse? Ha, vilket skämt. Vissa somnade ju klockan elva igårkväll och sov till halv ett idag. Och det behövdes sannerligen. Nu känner jag mig betydligt piggare, även om min hals bara blir på sämre humör. Jag behövde den här natten för att orka med veckan som ligger framför.

Har börjat dagen med senaste Legend of a seeker-avsnittet, och nu borde jag ta mig själv i nacken och påbörja uppsatsen som har deadline på onsdag och en kursdagbok som har deadline ikväll. Nåja, uppsatsen gör jag tillsammans med Alina så det är inte så fruktansvärt mycket att skriva. Det ska väl nog gå bra.

Later!

2010-03-29 @ 13:51:42 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback