PARRTEEEEEY WITH MY SWEETHEARTS!

Jag och Tove har precis kommit hem efter att ha spenderat kvällen på Ollis. Vi har dansat så att jag är totalt slut i hela kroppen! Tove har redan somnat men jag behöver sysselsätta mig med något en stund för att kunna varva ner, så jag tänkte ladda upp några bilder från kvällen. Har haft sjukt kul! Mina vänner är dom bästa! <3

Imorgon är det mera Pampas som gäller. Olympiad, Ollis och sen kvällsfest på Fone. Och på lördag fortsätter vi med silliz och högst antagligen också efter-sillizparty på Ollis. :)
Man måste väl passa på när man en gång har orsak att dra på sig halaren i sällskap av dom finaste människorna som finns! :D

Totten och Elin. Älskade gullungar! <3


Jag å Elin

Jessica, Elin och Linda

Fredde, Elin, Tove å Krisse

allra bästaste och duktigaste favorit-Jocki <3

Tove, finaste Emilia, Fredrik och TomPoms bakhuvud på dansgolvet :D
2010-03-26 @ 03:31:19 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback