I´VE ALWAYS BEEN A DREAMER, I´VE HAD MY HEAD AMONG THE CLOUDS


the cobrasnake

Jag får såna enorma sommarkänslor av den här bilden. Längtar. Fast egentligen är ju våren ännu bättre!

Har suttit hos Evelina en stund. Kollat litet Heroes och petat på katterna som är på besök igen. Sen blev det en sväng till O´Malleys tillsammans med Elin. Riktigt ultimat avslutning på kvällen.
Och nu doftar mitt hår sådär gott av tobak. Somrigt. (Jag har ju faktist inte alltid tyckt att tobak luktar gott men efter ett tag vande jag mig liksom med lukten och sen började jag till och med tycka om den.. :P)

Nu ska jag bara kolla upp några sista skolgrejjer och sen blir det sängen.

Imorgon: skolarbete, en låssas-SC-reunion, ungdomsmöte och en till bönenatt.
2010-03-18 @ 23:43:26 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback