YOU´RE ALL I WANT, YOU´RE ALL I NEED, YOU´RE EVERYTHING, EVERYTHING...

 

Ska snart traska iväg till Sion för kvällens ungdomsmöte. Börjar med bön klockan fem.

 

Det är fantastiskt fint ute idag och jag har inte varit ut genom dörren en enda gång. Det är aningen sorgligt.

 

Mitt slöa göra-ingenting-liv tillfredsställer mig inte riktigt längre. Och då har jag varit ovanligt aktiv den här veckan. Kanske det är det som är "problemet". När jag en gång blivit aktiverad orkar jag inte slöa längre. Positivt om jag får säga min åsikt. Jag tror jag kommit ur min vinterdvala. Får hoppas på att det håller i sig.

 

Np: Lifehouse-Everything

 

Find me here and speak to me

I want to feel You, I need to hear You

You are the light that´s leading me

to the place

where I find peace again

 

You are the strength that keeps me walking

You are the hope that keeps me trusting

You are the light to my soul

You are my purpose

You´re everything


You calm the storms and You give me rest

You hold me in Your hands

You won´t let me fall

You steal my heart

when You take my breathe away

Would You take me in, take me deeper now

 


You steal my heart... over and over again.
2010-03-12 @ 15:26:43 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback