WHEN TIME AND SPACE ARE THROUGH, I´LL BE FOUND IN YOU


foto: Felicia

Myser för mig själv med alla möjliga småprojekt. Livet är roligt.

Raggar folk som vill komma med på gudstjänst på söndag och bli intervjuade.
Planerar, drömmer och visionerar om tjejsamlingar i Närpes.
Funderar på EC.
Drömmer om sommaren (som för övrigt stavas SC10).
Planerar min framtid.

Hittade dessutom en hel massa musik på mitt usb-minne efter att Jakob haft det lånat.
Najs.

Skolarbetet jag tänkt göra blir dock aningen lidande..

Ikväll kaffe med Elin.

2010-03-11 @ 16:01:18 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Feliciaa

Mina skor e hela :O

To fram dom ida å fundera om ja sku spik opp dom på väggen men mamma sku väl bli lite sur då fö dom e int så vackra, å lite söndriga... men ja ha plåstra om dom :)

Ja önskar så att dom sku si ut så där :)

2010-03-11 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback