TRYING TO FLY AGAINST THE WIND, AND YOU KEEP ON COMING BACK FOR ME AGAIN, OVER AND OVER AGAIN

gårkvällens konsert med good news och mikael svarvar

 

Fotograferandet igår då. Ingen hit. När jag skulle plocka fram kameran och börja fotografera hann jag ta två bilder innnan den dog. Blev att stressa hem tillbaka mitt i konserten och hämta min egen skruttkamera för att få några bilder alls, men kvaliteten blev ungefär lika med noll.

Annars i går spenderade jag största delen av kvällen med min bok. Plus att jag träffade Jonas och Fjellin (som raggade runt i Närpes! :P) en stund och for till café Albert med dem.

Idag har vi haft släktmiddag för familjerna Lytz. Trevligt men som vanligt kan det bli ganska intensiva diskussioner. Det är som att vi skulle ha en tendens att gräva upp alla orättvisor syskonen emellan när vi sitter samlade hela släkten. (För det är faktist nästan hela min släkt. Utöver farbrors familj har jag två ensamma morbröder. That´s it. Min släkt utöver närmaste familjen består av fem personer! :P)

Dagens höjdpunkt var dock promenaden med Felicia. Märkte inte ens hur långt vi gick, vi bara pladdrade på.

Imorgon bär det av till Vasa redan klockan 7. Föreläsning, FKF-besök och måånga långa timmar på Tritonia är vad jag har planerat för dagen.

Men nu ska jag läsa ut min bok och gå och sova.
2010-03-21 @ 21:50:11 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Mli

Jeij, mamm å moster! in blond pannlugg å e par glasögon XD

2010-03-22 @ 08:15:31
URL: http://miliimli.blogspot.com
Postat av: Chris.C

Va ede fö bok som du har pågång.....? du måste läsa hunger games o. catching fire av Suzanne Collins.

2010-03-22 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback