MAYBE LOVE POKES THROUGH WHEN WE´RE AT OUR WORST, MAYBE LOVE COMES THROUGH WHEN WE`RE BROKEN AT THE END


Ojojoj. Det känns som om jag inte riktigt lyckas hålla allt i huvet som borde hållas där. Stressen smyger sig på.
Köksbordet svämmar över av räkningar, min hals blir inte det minsta bättre, och jag börjar känna mig febrig. Ska strax iväg på soundcheck och borde försöka få litet ljud ur mig.
Kanslilistan är ännu på hälft och det känns som att jag glömt hundra saker inför konferensen som börjar imorgon.
Dessutom borde jag försöka hinna få nån ordning i lägenheten också eftersom Wilma också ska rymmas in. Lägenheten svämmar över av småstenar som jag och Tove släpat in med våra halarbyxben.

Allt som finns och ryms i mitt huvud just nu är Schweiz. Deras politiska system, deras socialskydd och socialpolitikens utfall i form av ginikoefficienter, BNP/capita, spädbarnsdödlighet och antal examina. Men jag lär ju mig iallafall nånting. Det blir nog bra det här, ska väl nog hinna få ihop det till nånting vettigt ännu ikväll.

Nu iväg på soundcheck!
2010-03-31 @ 16:41:11 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback