JESUS, THERE`S SOMETHING ABOUT YOUR NAME

Haha. Jag är ett skämt. Jag fick precis kursdagboken inskickad, 11 minuter för sent.

Det är också det enda jag gjort idag. Förutom att överkonsumera mina kaurapuikulat tills de tog slut då förståss.

Nåja. Imorgon ska jag vara effektiv. Börjar dagen med Summer Challenge-planering klockan 9 på kontoret.
Sen är det uppsats som gäller hela resten av dagen. Får vi hoppas.

I´ve been dirtier than You want to know...

 

...so...

 

...Why do you wanna be all listenin' to me?
Why do you spread your arms and tell me I'm free?
Why do you wanna be in my life?


Jesus, Jesus, there´s something about your name

Master, Saviour, Jesus.

2010-03-29 @ 23:40:36 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback