JAG ÄRO DÖD NU

Så är det. Om jag var trött igår är jag ännu tröttare idag. Det blev en passligt sen natt igår också och idag har jag varit i Sion från 2 till halv 9. Har övat, övat och övat. Otroligt roligt men tungt.

Min röst har varit halvdöd sedan i torsdags av allt ropande under Pampas. Att sjunga igenom 15 EC-låtar plus det vi spelade på mötet idag gjorde ju inte rösten piggare precis. Får hoppas den är i skick tills torsdagen då konferensen drar igång!

Det mest ondskefulla av allt är nog ändå att jag borde försöka släpa mig upp till skolan till klockan 9 imorgon. Döden.

Haha. Men jag är på bra humör.


Jakki the man


Jode


Jonas och Gusa kopplar på flinet


gitarristerna Jode och Jonas


har man en lång övning kan man ju alltid lägga sig på golvet och spela om man blir för trött...





allra bästaste fjåll-Ida :D


Mathias och Ida visar hur man ser ut efter att ha övat och spelat en hel dag
2010-03-28 @ 20:56:18 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: cindy

haha alltså ojnee, Jonas miner :'DD

2010-03-29 @ 00:14:40
URL: http://hondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback