I´M GONNA OVERCOME THESE FEARS, STILL I´M GONNA NEED YOUR HANDS OF GRACE

jag och min älskade läderjacka i höstas


Ghaa. Det känns som om jag har litet väl mycket att hålla i tankarna just nu.

Kanslilistor och städpass, lovsångsövningar och stäm&låttext-pluggande, ungdomsmöten och TA-artikel och konferensskriverier. Tove på besök torsdag till söndag, Wilma som inneboende nästa vecka. Pampas nationaldag på fredag, silliz och FKF-s körkonsert på lördag. Lovsången och gudstjänst och bandövning på söndag. Ungdom och hälsa-arbetet som borde färdigställas och skickas in, sociologidiskussioner och kursdagböcker, soc.pol-arbete som helst borde påbörjas innan deadlinen om exakt en vecka, föreläsningar och presentationer, gallupar och Activate-deadline en vecka efter EC på artiklar jag inte ens hunnit tänka på. Systers 20-årsdag, oklarheter kring det eventuella jobbet i Maj, sjukhustider jag borde boka...

Det är ju liksom inga negativa saker. I´m just a bit...overwhelmed right now.

Men jag har plockat fram min läderjacka ur garderoben och går runt med shorts och strumpbyxor och njuter av solskenet.
2010-03-24 @ 21:18:51 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback