BARA I DIG GUD, I DIG GUD, VET JAG VEM JAG ÄR

 

Det är snöstorm. Som mitt i vintern liksom. Jag som gått runt och trott att det är vår.

 

Jag är trött som bara den. Det är mycket nu. Jag njuter.

 

Och vi hade ett sjukligt bra ungdomsmöte ikväll <3

Som vanligt ;)

 

Imorgon blir det EC-planering och sen förhoppningsvis hemfärd till Närpes. Kanske tar mig till Logen en sväng på kvällen, lovade nästan Jocki det. På söndag blir det släktmiddag. Och överlag blir det en hel del sociologipluggande också över helgen.

 

Livet är spännande. Jag älskar livet jag lever. Och jag längtar efter fler och större utmaningar. Jag vill drömma ännu större. Jag vill ut på okänt vatten. Jag vill bli så liten själv att jag blir totalt helt och hållet beroende av Gud. Jag vill att han ska få spränga mina gränser och rasera alla murar jag byggt upp. Jag vill se längre och våga mer. Jag vill jag vill jag vill.

 

Livet är ett äventyr.

 

Jag har varit såhär hela kvällen. Sådär så det bara bubblar på insidan och man inte vet vart man ska ta vägen.

 

K Ä R L E K

 

Bara i dig är jag fri.

2010-03-20 @ 01:17:13 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback