AND I WANT YOU MORE THAN I WANT TO LIVE ANOTHER DAY

Just nu är jag fruktansvärt trött. Sov otroligt dåligt inatt :/

Nåja. Det är bara att kämpa på. Har hunnit med föreläsning, lunch med Jonna samt träning redan idag. Ska snart iväg till kontoret på utskottsmöte vilket jag gissar kommer att ta hela kvällen. Hur jag ska hinna få en hel lång inlämningsuppgift klar tills imorgon, det är dagens stora fråga.

Borde ju egentligen börja på nu men jag skulle helst bara kasta mig på sängen och blunda en halvtimme innan Jullan kommer och hämtar mig.

Förutom tröttheten trivs jag otroligt bra just nu. Det händer saker och det blir vår och jag njuter.
2010-03-15 @ 15:28:20 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback