ALL YOU HAVE IS ALL I NEED, ALL YOU HAVE HAS SET ME FREE.


Nästa gång jag flyttar ska det vara någonstans i Vöråstan. Det skulle ju vara så praktiskt.
Jag springer av och an till Sion betydligt oftare än till skolan. Och från vöråstan är det ändå lika långt till academill som härifrån. Nästan åtminstone. Och i vöråstan finns minimani <3

Jepp. Då var det spikat. Nästa gång jag flyttar ska jag till vöråstan.

Det var äckligt trögt att komma upp idag. Men vi har en påskkonferens att planera så då är det bara att ta sig själv i nacken och hoppa ur sängen, även om jag sovit alltför kort inatt.

Nu ska jag försöka åtgärda fågelbot på mitt huvud, äta frukost och sen traska iväg i snön.
2010-03-20 @ 08:35:28 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin trjöjja!

2010-03-20 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback