AND I FALL IN LOVE WITH THE ONES THAT RUN ME THROUGH, WHEN ALL ALONG ALL I NEED IS YOU

Julias tisdag:
-chili con carne
-plommontomater
-NCIS
-städning av lägenheten
-omplantering av blommor
-shoppat en nagelsax
-tvättat/dammsugat/tryckt ihop luftmadrassen till en så liten boll som möjligt.
-Switchfoot

Pluggandet då? Nåja, jag har läst halva inledningkapitlet (som är typ halva boken!) i en av tre böcker som ska läsas.
Nu sitter jag och äter chili con carne-rester ur en plastburk och konstaterar att jag inte åstadkommit särskilt mycket idag. Inte så konstigt med tanke på att jag vaknade halv ett. Hade vissa sömnproblem inatt, vilket i sin tur kan ha berott på att jag sov mitt på dagen igår. Två varv. Whatever. Det är skönt med sånahär passligt meningslösa dagar också. Kommer inte att ha särskilt många sådana mellan 16 juni och 28 juli, så jag passar på att njuta nu.
2010-06-08 @ 18:34:53 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback