HELLO HURRICANE, YOU CAN`T SILENCE MY LOVE!

Här kommer några bilder från gårdagens övningar och konsert samt dagens dop. Skulle gärna skriva mer om vad vi hållit på med men jag måste verkligen försöka få något skrivet på uppsatsen nu, den enda lediga tid jag har innan vi åker är lördag och då skall hela packningen, en artikel och allt annat smågrejs fixas också. Men jag kan iallafall säga att även om jag bara blir tröttare och tröttare (man hinner liksom inte sova så mycket) så njuter jag bara mer och mer av teamlivet; att få umgås me dom här fantastiska människorna, att få utmanas med nya saker varje dag, att få berätta för människor om den Jesus som förvandlat mitt liv och är orsaken till att jag lever, och att få ge hela min sommar åt honom och säga "Här är jag, använd mig".

(Jonas went wild å klippte av sig en massa hår, inte allt dock.. :P)

2010-06-24 @ 20:02:41 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback