THESE WORDS ARE MY DIARY AND I KNOW YOU WILL USE THEM HOWEVER YOU WANT TO

Har spenderat helgen på Strandhem nere i Nämpnäs med teamet. Riktigt skönt har det varit. Igår tog vi det mest bara lungt, grillade och fjantade oss. Jag tog en promenad i regnet för mig själv också. Idag var det gudstjänst på Strandhem och Jonas predikade. NAJS. :)
Sen tog jag team-timeout och åkte hem till mami och papi. Evelina har klippt mig och så hann jag fara till henne och Anders och kolla på deras fiskar och nya akvarium också. Och nu har jag suttit hos Tove och lekt med kattungarna, ätit rabarberpaj och diskuterat med tjejerna hela kvällen. Försöker som bäst bestämma mig om jag ska åka mot stan nu eller om jag ska stiga upp tidigare och åka imorgon istället. Det lutar mot ikväll, jag måste bara få upp röven ur stolen...

(jag vet att jag varit smått tråkig på sistone, och tråkigare kommer jag att bli när jag inte hinner uppdatera... Men ni får ju förstås gärna fortsätta läsa ändå. Om exakt en vecka är vi på båten mellan Helsingfors och Tallin och sen är det CROATIA HERE WE COME! )
2010-06-20 @ 22:14:30 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback