SURRENDER SAVED MY LIFE

Midsommarafton spenderades nere på Storsand i Nykarleby tillsammans med teamet. Där samlas alltid massvis med ungdomar som firar midsommar. Vi tog Jesustältet, kaffe och pizza med oss och stod där och pratade med alla hungriga och nyfikna ungdomar. En riktigt bra kväll blev det faktist trots att mina förväntningar inte varit särskilt höga.

Jag vaknade helt av mig själv efter fem timmars sömn och är konstigt nog helt pigg. Så nu är det bara att sätta igång med allt som ska göras. Packa, tvätta, skriva uppsats och artikel, städa lägenheten, fixa alla smågrejer inför morgondagens avfärd och sist men inte minst åka iväg på 30-årskalas om jag bara hinner!
2010-06-26 @ 09:04:58 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback