SO STEAL MY HEART AND TAKE THE PAIN, WASH THE FEET AND CLEANSE MY PRIDE


Kan ju bara meddela så här kort att första egentliga teamdagen nu är över och jag är dödstrött. Inte för att vi gjort så mycket tunga saker, utan mest bara för att jag steg upp klockan sju i morse. Har övat sånger hela dagen och sen har jag och Jonas planerat vårt Ungern-team (vi som går på Leader challenge har fått i uppgift att planera en teamresa in i minsta detalj.) Hade tänkt ta mig ut på en promenix nu men så råkade jag sätta (okej, lägga) mig ner när jag kom hem och nu slipper jag inte upp igen. Ska nog ta igen mig med ett avsnitt burn notice så kanske krafterna återvänder. Möjligtvis.
2010-06-17 @ 17:38:46 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback