IF YOU PUT YOUR ARMS AROUND ME, COULD IT CHANGE THE WAY I FEEL?

Gårkvällen var verkligen lyckad! Jag, Lina och Jessica satt hos mig och tryckte i oss mat och pratade halva kvällen, och sen blev det Fagerö enda tills puben stängde. Jag hade verkligen roligt, och till och med i Fagerö som jag inte brukar ha så höga förväntningar på. Men nu är jag sluuuut. Jag lyckas alltid bli litet sådär halv-krapula dagen efter trots att jag aldrig dricker nåt.

Eventuellt kanske det blir några bilder sen.

Imorgon sticker jag till Vasa. Tur det, Närpes har nog en litet konstig inverkan på mig. (Fast egentligen kan jag ju inte skylla på Närpes, man är alltid ansvarig för sig själv och sina handlingar).

Men nu behöver jag "krapula"-mat. Typ en hamburgare från Mark. Sen borde jag packa ihop mig.
2010-06-06 @ 16:03:45 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback