DEAR GOD, SURROUND ME AS I SPEAK, THE BRIDGES THAT I WALK ACROSS ARE WEAK

Det här är definitivt inte min favoritdag. Magen är sjuk, jag hade ett ultrabläigt sjukhusbesök som resluterade i att jag grät i famnen på mamma (som lyckligtvis råkade vara där just då) -vilket jag nog inte gjort sedan i lågstadiet, har huvudvärk, sömnbrist, nada energi och en Ungernteamplanering som är väldans tids- och energikrävande. Kom hem halv nio ikväll och nu är det uppsats som gäller. Det går trögt kan jag berätta.

Ska upp 6 imorgon och fixa frukost åt resten av gänget så egentligen borde jag nog sova nu. Lugnar ner mig en aning med Ray LaMontagne. Ska skriva några meningar till så ska jag väl nog vara snäll med mig själv och låta mig krypa ner i sängen sen.



2010-06-21 @ 21:26:03 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Men vänskiii, itt halder et funu åp ti var utbränd sötis?Styrkekram!

2010-06-22 @ 22:26:09
URL: http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback