CAUSE ALL I AM IS YOURS, ALL I AM IS YOURS

Nu är jag hemma igen. Skönt det.

Gårdagen var ganska chill, eftermiddagen tog vi det mest lugnt och på kvällen blev det sen konsert i skolparken. Tyvärr förstördes kvällen åtminstone för mig ganska mycket av de ytterst aggressiva Jeppis-myggorna. Mina ben är helt söndertrasade av alla myggbett och allt kliande. Nåja, en trevlig kväll var det trots myggen. Sen bäddade jag ner mig uppe på läktaren i pingstkyrkan och imorse tog jag en skön sovmorgon.

Den här dagen har jag spenderat med min syster och hennes/mina coola kompisar, och däremellan har jag försökt förbereda kvällens predikan. Kvällen blev stressig och allt bara sket sig, och jag anlände till kyrkan ungefär 2 minuter innan ungdomsmötet skulle börja. Men det gick bra trots allt och det blev ett jättebra möte.

Här är en liten filmsnutt av en sång jag tyckte var så fin. Bara Jesus. Så enkelt och så sant.


2010-06-13 @ 01:36:24 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Axu

Hej Julia! otrolit snygg blogg har do! :)

2010-06-13 @ 16:18:48
URL: http://aaxxuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback