MOSTAR/CAPLJINA


Världens sötaste Ethan, min favvokille på hela teamet!

Ursäkta frånvaron, livet är fyllt med en hel massa annat än blogg och facebook just nu. Befinner mig i Capljina i Bosnien just nu. Vi är här på dagarna och jobbar med en liten men superfräsch församling här, och sen sover vi i Mostar som är en lite större stad. Bor på en bibelskola i värsta lyxen.

Det är litet kaotiskt mest hela tiden, är med och har ansvar för att allt funkar den här veckan och nästa vecka och speciellt nu är det litet mycket eftersom vi har en massa kroater med oss också så vi är äver trettio pers. Men det är sjukt kul och vi har världens underbaraste team, både det finska och det kroatiska.

Idag började vi dagen med att ta oss upp på ett av bergen i Mostar där det finns ett gigantiskt kors rest. Vi hade vår morgonsamling där och bad och sjöng där och för mig var det nog den bästa stunden hittills på hela teamet. Så otroligt vackert!

Eftermiddagen har jag spenderat på matshopping med Tiina och Lukke och ikväll blir det konsert igen. Jag är ultratrött och småstressad och sjuk i magen men jag njuter ändå.

Här kommer några bilder från i morse. Enjoy!











2010-07-13 @ 18:16:52 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Bianca

2010-07-14 @ 20:14:38
Postat av: Bianca

Vilken utsikt! Ser helt fantastiskt ut, jag vill också resa till sådana där trakter! Och vilken fin klänning du har på dig! Sköt om er alla, kram! (Ursäkta min tomma kommentar, jag och datorn är inte riktigt överens just nu).

2010-07-14 @ 20:17:14
URL: http://noack.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback