UP AND AWAKE

Tar mig litet tid att blogga såhär mitt i packningen. Idag är det avfärd till Bugojna som gäller. Ingen alltför lång resa men vi tar väl kanske nån trevlig simpaus nånstans på vägen. Men först ska allt packas ihop och så ska vi vara med på en gudstjänst här i Sarajevo.

Min kappsäck svämmar över som vanligt. Jag tyckte jag var klok när jag skaffade en så stor kappsäck att allt ryms in i den och jag inte behöver ha så många andra väskor. Det jag inte tänkte på var att man måste bära den ibland också. Hittills har vi lyckats bo på en massa ställen med trappor. Mostar var värst, där bodde vi uppe på fjärde våningen.... Som tur är har vi starka och tjänstvilliga killar med oss ;D

Nu ska jag fortsätta packa så vi får bilarna packade innan frukost. Misstänker att det kan bli dåligt med internet i Bugojna så eventuellt uppdaterar jag inte innan vi är hemma igen.

Peace out!
2010-07-18 @ 08:02:49 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback