WHEN I LOOK INTO THE NIGHT´S SKY IT SPARKLES YOUR NAME

Har spenderat största delen av kvällen i Sion. Bandövning/soundcheck och sen ungdomsmöte med värsta praisepartyt och röjkonserten. Med en massa fantastiskt underbara ungdomar. Jag blir så glad av alla fina människor. Och jag blir så glad av att få stå på scen och härja; sjunga, hoppa och dansa för Jesus! :D Och jag blir så glad av att få spela och sjunga tillsammans med så härliga människor.


Som avslutning på kvällen blev det mat på Hese med syster och Anders, ett varv till ABC för att söka studsbollar och två avsnitt Heroes. Mys.


Jag gillar mitt liv. Skulle mitt liv vara en facebookstatus skulle jag gilla. Definitivt.


Visst är det krångligt och tungt ibland. Speciellt när klockan blir alltför mycket, när man börjar tänka i alltför många kringelikrokar, eller när man är ensam alltför mycket. Livet är sällan särskilt enkelt. Men trots allt har jag ju det så sjukt bra och jag är bara så otroligt lycklig! :D


*skulle hoppa och skutta om hon inte var alltför trött*


Jag är liten och för det mesta känner jag mig mest bara okapabel.
Men jag har en stor Gud. Jag ger det lilla jag har och gör det lilla jag kan så gör han det till nånting stort.
It totally amazes me.
2010-01-16 @ 01:44:42 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: alina

Om din blogg hade en like-knapp sku ja definitivt trycka på den nu ;)

2010-01-16 @ 07:52:31
URL: http://alinabanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback